150دانش آموز و معلم اسفراینی پای مباحث کارگاه "زندگی پویا" نشستند
150دانش آموز و معلم اسفرايني پاي مباحث کارگاه "زندگي پويا" نشستند
به همت کانون محبان الزهرا(س) اسفراین؛

150دانش آموز و معلم اسفراینی پای مباحث کارگاه "زندگی پویا" نشستند

کارگاه مهارت هاي زندگي با موضوع سواد رسانه و گفتمان ديني در قالب سلسله آموزش هاي طرح «زندگي پويا»، ويژه 150دانش آموز و معلمان مدرسه متوسطه "بصيرت" اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 52821 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دانش آموزان اسفراینی به همت حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و نیز مشارکت محوری کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین،  کارگاه "زندگی پویا" ویژه دانش آموزان و معلمان مدرسه بصیرت برگزار کردند.

 

این کارگاه با حضور 150 دانش آموز و معلمان این دانش آموزان برای نخستین بار در اسفراین اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمين «محمدرضا اميني فر»، از اساتيد حوزه و دانشگاه  مباحث مدنظر را براي حاضران بازگو و تشريح کرد و علاوه بر ارائه نکات ارزنده ديني در خصوص اثرات مخرب استفاده ناصحيح از فضاي مجازي و موضوع سواد رسانه را مورد توجه قرار داد و به صورت گفتمان ديني  و رفع شبهات کارگاه را پيشبرد.

 

پیش از این نیز به مناسبت 13 آبان  و روز ملی استکبارستیزی، کارگاه تربیت رسانه در قالب طرح زندگی پویا برای 120فعال مسجدی تدارک و اجرا شد.

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

پایان/